Vægttab – Sådan tabte Kourosh 16 kg på 16 uger

Vægttab – Sådan tabte Kourosh 16 kg på 16 uger

Sådan taber du 16 kg på 16 uger. Personlig træner og løbetræner ekspert.
Dagens vægttab succeshistorie. På 16 uger har Kourosh Marjani Rasmussen formået, at tabe 16 kg ved prioritering af en livstilændring. Dette skal ses ud fra en nye træning og kostlivstil, som Kourosh har formået at implementere i hans travle hverdag. Nu mangler der kun 6 kg mere, så er det personligt mål opnået på 20 uger. Så jeg træner Kourosh videre 2 gange om ugen, så de sidste kilo kan blive tabt.
Hvordan har Kourosh formået, at tabe præcis 16 kg på 16 uger? 
Det har han gjort ved hårdt træningsarbejde de dage, hvor jeg ikke har trænede ham personligt. Hvor han enten har styrketrænet med hans egen vægt og med vægte i et center, løbet intervaller eller roning, som han fokusere en del på. Men kosten har haft en alt betydning, da et vægttab er baseret på 80 % kost og 20 % træning, som er alfaomega. Første gang vi startede et 20 ugers træningsforløb op. Sagde jeg til Kourosh, at han skulle skrive ned i en hel uge hvad han spiste og drak. Jeg kunne med det samme se, at der ikke var nogle struktur i kosten. Så jeg gav ham mine bedste råd til en nye kostomlægning og det førte til 16 uger efter til et 16 kg vægttab. Ved hjælpe af hans motivation og hans personlig træner og løbetræner eksperter Peter Liljensten.