Motivation og hurtighed

Fik motivationen tilbage og troet på mig selv

Navn: Karina Schübeler Rømer – Alder: 24 Bioanalytiker Bispebjerg Hospital
Jeg kontaktede til Peter, fordi jeg manglede mere motivation til min træning, samt fordi jeg gerne ville lære at løbe længere og hurtigere distancer. Du har hjulpet og presset mig, så motivationen er kommet tilbage. Samtidig er jeg nu kommet op at løbe minimum de 7-8 km, hvilket jeg aldrig har kunne før. Det er fedt at se, at der efter dette træningsforløb er sket så meget.
Du har været god til at presse en på banen, men også uden for træningstimerne, hvilket jo gør at du “holder øje” med en, og man derfor ikke kan “snyde”. Dog har jeg manglet lidt mere “rosende” ord, i forhold til min præstation og fremgang på bl.a. Endomondo. Dine kommentarer har ofte været, at jeg skulle løbe hurtigere, på trods af, at mine distancer blev længere og længere. Det har stadig motiveret mig, men jeg har stadig følt, at jeg ikke gjorde/aldrig gjorde det godt nok.
Lige meget hvad, så har jeg fået meget ud af det her forløb, og jeg ville gøre det igen. Træningen er pludselig ikke en ting der bare skal overstås, men en ting jeg nyder.
Tak for alt!
Karina-Rømer-laver-udstrækning-efter-dagens-træning-med-hendes-personlig-løbetræner-780x585

Forbedre hurtighed, varieret træning og masser af motivation frem til Copenhagen Half Marathon 2016

Navn: Klaus & Tanja Wickmann Jørgensen  – Alder: 49 – 46 år 
Op til CPH Half trængte der til at blive “strammet” lidt op omkring træningen, så Peter kom på banen. Jeg havde ikke troet jeg kunne rykke så meget på den distance på kun 5 uger – heldigvis overbeviste Peter mig. Helt klart en anbefaling værd.

Blev top motiveret efter 10 ugers træning  

Navn: Mette Gram Sigdal – Alder: 42 år – Ergoterapeut 
Jeg ville gerne i god form, og manglede motivation til selv at komme ud og løbe. At komme i form, var aldrig blevet muligt uden Peter Liljensten. Jeg er blevet presset, og har trænet som aldrig før. Jeg er nu kommet i god form, og det er motiverende for selvtræning. Jeg kan klart anbefale alle, som mangler motivation til at komme igang med træningen og en nye livstilændring.

10 km forbedring på 10 ugers løbecoaching 

Navn: Thomas Karlsen  – Alder: 44 år – film planlægger
Jeg har aldrig haft en personlig løbecoach ekspert, men du skulle det være da mine løbetider var rigtig dårlige. Derfor to jeg kontakt til Peter Liljensten i håbet på, at blive væsenlig hurtigere på min 10 km. Efter der var gået 10 ugers målrettet træning med fokus på teknik, intervaller, trappetræning og kostomlægning har jeg nu kunne mærke en betydelig forbedring, når jeg løber 10 km.
Det har været en fornøjelse, at investere i en personlig løbecoach, som kan presse en ud over egne grænser. Jeg kan klart anbefale et 5 eller 10 ugers træningsforløb, hvis du også ønsker at komme i rigtig god form. Jeg har ihverfald kunne mærke en betydelig forbedring efter et 10 ugers træningsforløb med en personlig løbecoach ekspert. Du har været en stor hjælp for mig Peter 1000 tak.

Fik motivationen tilbage trods ømme knæ over en længere periode

Navn: Lena Blom – Alder: 31 år – Ergoterapeut leder 
Gejsten for træning og løb er kommet stærkt tilbage efter et 10 ugers træningsforløb med Peter Liljensten. Jeg var før plaget af gentagne skader i knæene og opgav løb. Træningen med Peter har givet mig træningsglæden igen.
De forebyggende øvelser og de ugentlige styrke og stabilitetsøvelser har gjort meget for mig, og mine knæ generer mig i langt mindre grad end tidligere. For mig har træningen været det der skulle til, for at jeg kom igang igen efter længere tids pause.

Opnået at løbe 5 km 3 gange om ugen på kun 10 uger

Navn: Joachim Knop – Alder: 43 år – skuspiller og operasanger
Som skuespiller og operasanger ved jeg hvor vigtigt det er at være i god form. Man undgår sygdom, får bedre vejrtrækning og kan i det hele taget lettere udføre instruktørens krav til rollen.
Gennem min løbetræning med Peter løber jeg nu 5 km hveranden dag uanset hvor jeg befinder mig i DK og nyder den form min krop deraf er kommet i. Jeg kan derfor varmt anbefale et løbekursus med Peter uanset hvilket erhverv man befinder sig i da god form for mig er lig med god arbejdsindsats.

Jeg elsker at løbe igen

Navn: Julie Rosenstand Ølgaard – Alder: 33 år – skuspiller
“Jeg har altid trænet meget og sådan set altid været i god form, men jeg har aldrig været en super stærk løber. Eller det vil sige. at løb kedede mig meget, hvilket jo er ærgeligt da jeg gennem mit arbejde som skuespiller bl.a rejser meget, og det er nemt bare lige at have et par løbesko i tasken, og så afsted.
Jeg startede derfor hos Peter i håb om, at han kunne hjælpe mig med at finde en ny glæde ved løb og motivere mig. Og det har han bestemt gjort – jeg har hans stemme i hovedet hver gang jeg tager mine løbesko på – og jeg har lært nye og spændende ting der gør, at jeg kan udfordre mig selv på nye måder.
Det har været en super positiv oplevelse, og Peter er en god og virkelig sød træner – der samtidig godt kan “pushe” én, så man kan nå sine mål.”

Blev ved med at løbe

Navn: Sissi Antonsen – Alder: 49 år – adm. direktør hos BASIC CPH
“Over en længere periode har jeg dyrket intensiv vægtløftning og crosstræning, men manglede mere udholdenhedstræning over korte løbs-distancer og få en bedre løbeteknikforståelse. Jeg tog derfor kontakt til Peter, så jeg kunne få hjælpe til at blive en bedre løber, når der skulle ekstra power til crosstræningen. Peter har givet mig en bedre forståelse i tekniktræning, intervaltræning og troet på at jeg kunne blive meget bedre på en 400m.
Det har været en rigtig stor oplevelse at blive trænet af Peter, da han er super god til at motivere en, så man bliver bedre for hver gang, der går. Især den hårde intervaltræning har gjort, at jeg er kommet i super god form på bare 12 timers intensiv træning. Jeg kan klart anbefale Peter, som er en rigtig god løbecoach, hvis du ønsker at komme i dit livs løbeform eller tabe de ekstra kilo.”
Peter Liljensten – Din personlig træner og løbecoach ekspert – E-mail: hej@peterliljensten.dk  – Telefon: +45 5042 5816