Holdtræning

Holdtræning

Holdtræning er til dig, som gerne vil i bedre form, komme ned i vægt, tage på i muskelmasse og træne sammen med andre personer, som har det samme mål. Der vil være mellem 6 – 8 deltager på holdet, hvor træningen vil bestå af funktionel øvelser med ens egen kropsvægt uden for i naturen.
Kunne det være noget for dig?
Skal du være 100 % indstillet på, at du vil gøre alt for, at tabe dig og komme i bedre form (INGEN dårlige undskyldninger) og at du ikke har en skade, allergi eller sygdomme der kan påvirke din træning.
Du vil få følgende: 
  • Kostomlægning i 5 uger
  • Træningsomlægning i 5 uger
  • 2 x ugentlig træning i 5 uger
  • Fedtprocent og omgangskredsmåling (start – slut)
  • Før og efter billeder
  • 100 % undendørstræning med fokus på løb og funktionel styrketræning med egen kropsvægt
  • Træning 2 gange om ugen af 1 time pr gang (10 timer)
  • Maks 6 – 8 deltager på holdet (minimum 6 før opstart)
  • Lukkede Facebook gruppe
  • Fast træning mandag og torsdag kl. 17:00 – 18:00 (Østerbro stadion)
Pris: 2.500 kr. Pr. person.
(Betaling 8 dage før opstart)
Næste begivenhed er: 
Mandag d. 23/10 kl. 17:00 – 18:00 (5 uger) fast mandag og torsdag

Personlig træner og løbecoach ekspert - Peter Liljensten Bootcamp hold

PL Trænings Bootcamp - Løbecoach og løbetræner

Stemningsbilleder

PL Bootcamp med din personlig løbetræner

PL Bootcamp hold - Personlig løbecoach

PL Bootcamp hold - Peter Liljensten

FORLØBET

Med en personlig løbetræner vil der være varieret træning alt efter, hvor erfaren en løber du er. Eksempelvis vil optræning til 5 km løb for en nybegynder ofte tage 10 uger, mens det for en “erfaren” løber vil tage 5 uger. Inden du vælger et træningstilbud, tilbyder jeg en 45 minutter gratis rådgivning, hvor vi taler om dine mål og ønsker, samt hvilket forløb der vil bedt passe til dig.

DEN INDLEDENDE SAMTALE

Forløbet starter altid med en indledende samtale. Samtalen varer 45 minutter, hvor jeg vil spørge ind til, hvad du ønsker at opnå med din løbetræning, om du ønsker kostomlægning og andre relevante informationer. Jeg vil informere dig om, hvad du kan forvente af forløbet, og vi vil i fællesskab lave målsætninger, der er opnåelige, med den tid vi har.

UNDER FORLØBET

Jeg vil instruere dig i tilstedeværelse, holdning, visualisering og åndedræt i træningen. Når du lærer at mærke efter, kan du reagere konstruktivt på forandringer, før de bliver til belastninger. Jeg vil sikre, at du konstant yder dit optimale og følger det træningsprogram, som vi sammen har aftalt. Således garanterer jeg, at du når dine mål.

EFTER FORLØBET

Du har nu opnået det mål, som du ønskede før opstartsforløbet. Jeg vil ved afslutningen af træningsforløbet hjælpe dig med at sætte nye mål og vejlede dig i at bruge min erfaringen fremadrettet. Således kan du holde din træning og kost ved lige, som jeg har givet dig – eller endda gå efter nye resultater og sætte fremtidige mål.

Peter Liljensten – Din personlig træner og løbetræner ekspert – E-mail: hej@peterliljensten.dk  – Telefon: +45 5042 5816