Halvmarathon

Personlig løbetræning er til dig, som ønsker at løbe et halvmarathon 

Få et skræddersyet træningsforløb til halvmarathon

Du har forskellige mål, når det gælder træning. Derfor lægger jeg vægt på, at alle træningsforløb er skræddersyet, så de passer perfekt til dig. Jeg har de rette værktøjer til, at hjælpe dig, så du kan få det bedste ud af dit halvmarathon.

Min erfaring er, at det skal være hårdt at træne, så du kan se og mærke resultater. Men det er vigtigt, at træningen er motiverende og udfordrende. Jeg arbejder målrettet, så du kan få et flot resultatet. Det er derudover vigtigt, at træningen foregår udenfor i trygge og rolige omgivelser under åben himmel.

Det er alt afgørende at holde 100 % fokus i et træningsforløb. Derfor afstemmer jeg altid dine målsætninger, så jeg ved, at jeg arbejder mod et fælles mål. Det handler i høj grad ikke kun om, at se hvor meget du kan udvikle dig. Men fastholde de træningsværktøjer jeg giver dig, så du udvikler dig løbende. Min fornemste opgave er, at hjælpe dig i stand til at varetage din egen træning i det lange forløb.

Personlig løbetræning inkluderer følgende

  • X-antal personlige træningstimer á 60 min pr gang, hvor der er fokus på teknik, kondition, mobilitet, balance og stabilitet alle vigtige faktorer, der vurderes ud fra den enkelte kundes mål. Der skal trænes udover den personlige træning for, at komme i mål efter træningsforløbet.
  • 2 x 12 min konditionstest før og efter træningsforløbet.
  • 2 x styrketest med ens egen vægt før og efter træningsforløbet.
  • Fri mail-korrespondance.
  • Kostplan og skema der løbende rettes til, alt efter ønske.

Se mere under de forskellige træningsforløb

3 x ugentlige træninger i 12 uger.

(36 klip)

Med en personlig løbetræner 3 gange om ugen er til dig, som ønsker den fornødne udholdenhed og styrke til at kunne gennemføre i fin stil.

  • 36 timers personlig løbetræning
  • Løbeteknik
  • Trappetræning
  • Mobilitetstræning
  • Træningsprogram til halvmarathon
  • Styrke og stabilitets træning målrettet efter dit løb
  • Relevant input til træningsøvelser
  • Analyse af løbestil med videooptagelse
  • Analyse af din udvikling gennem forløbet
Pris 18.000,- 

(kr. 500 pr. gang)

Ratebetaling: Du har mulighed for at betale i flere rater. 

2 x ugentlige træning i 12 uger.

(24 klip)

Med en personlig løbetræner 2 gange om ugen er til dig, som gerne vil gennemføre, men ikke har store ambitioner om sluttiden.

  • 24 timers personlig løbetræning
  • Løbeteknik
  • Trappetræning
  • Mobilitetstræning
  • Træningsprogram til halvmarathon
  • Styrke og stabilitets træning målrettet efter dit løb
  • Relevant input til træningsøvelser
  • Analyse af løbestil med videooptagelse
  • Analyse af din udvikling gennem forløbet
Pris 13.200,- 

(kr. 550 pr. gang)

Ratebetaling: Du har mulighed for at betale i flere rater. 

FORLØBET

Med en personlig løbetræner vil der være varieret træning alt efter, hvor erfaren en løber du er. Eksempelvis vil optræning til 5 km løb for en nybegynder ofte tage 10 uger, mens det for en “erfaren” løber vil tage 5 uger. Inden du vælger et træningstilbud, tilbyder jeg en 45 minutter gratis rådgivning, hvor vi taler om dine mål og ønsker, samt hvilket forløb der vil bedt passe til dig.

DEN INDLEDENDE SAMTALE

Forløbet starter altid med en indledende samtale. Samtalen varer 45 minutter, hvor jeg vil spørge ind til, hvad du ønsker at opnå med din løbetræning, om du ønsker kostomlægning og andre relevante informationer. Jeg vil informere dig om, hvad du kan forvente af forløbet, og vi vil i fællesskab lave målsætninger, der er opnåelige.

UNDER FORLØBET

Jeg vil instruere dig i tilstedeværelse, holdning, visualisering og åndedræt i træningen. Når du lærer at mærke efter, kan du reagere konstruktivt på forandringer, før de bliver til belastninger. Jeg vil sikre, at du konstant yder dit optimale og følger det træningsprogram, som vi sammen har aftalt. Således garanterer jeg, at du når dine mål.

EFTER FORLØBET

Du har nu opnået det mål, som du ønskede før opstartsforløbet. Jeg vil ved afslutningen af træningsforløbet hjælpe dig med at sætte nye mål og vejlede dig i at bruge min erfaringen fremadrettet. Således kan du holde din træning og kost ved lige, som jeg har givet dig – eller endda gå efter nye resultater og sætte fremtidige mål.

Peter Liljensten – Din personlig træner og løbetræner ekspert – E-mail: hej@peterliljensten.dk  – Telefon: +45 5042 5816